Skola... Samt Info

tjena, har varit i skolan i en hel vecka nu, fett lame, det SÖG värkligen xD har bajkat lite, försöker sätte halfcab men det går inte =( svårt som fan...förstår inte vad som blir fel =/

ska vara me Emelie på lördag (imorrn) sen på söndag ska jag SOVA hela DAN, hade jag tänkt om inte pappa smider onskefulla planer om att väcka mig...  om inte nått viktigt kommer imellan såklart....

nästa helg (13-14) så är det Skogås Bikefight 2008, för första ggn i sin historia så e det Mtb jam i skogås... ska bli kul å gå å kolla på det =D

Hare bra.
 
//Danne

PS, Berglund, du behöver inte leta upp info om bikefight, för jag har redan läst allt. DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0