FUCKING INTERNET! / Kul Cykel =D

Tjena!

Nu har jag inte varit inne på en dator sen i onsdags :O då mitt internet la av ): FETT LAGG!!!!

En snabb översikt över valborg/helg

valborg, åkte till Helenelund, där Elina, Lotta, Lisabet, Annica, rebeka, reidun och min kussin ADAM =D Vi hade sjukt kul å mysigt, där vi satt i en lekpark =P

Torsdag, åkte till fadder å hojja, va trött som fan

Fredag, va hemma å mådde dåligt

Lördag, Åkte till Gbp, en sjukt skön bike park, ligger i Hässelby, Åkte dit med Adam, kew, fille, å max... Även Annica, Elina å Lisabet kom å kollade =D.... efter vi sedan hade ätit på Gula Krogen (sjukt goa pizzor) så ringde jag sammy å fråga vart han va, å han hade precis ätit frukost, men han skynda på å kom till Gbp, runt 15 tiden... å vig 15:30 tiden, så spräkte jag mitt baknav på lill kykkeln )=

Söndag, åkte till fadder för att träffa några killar som va i Gbp, å sen kom Kew, max å fille, utan att jag visste det =D

Det e min skojjiga helg/valborg, hoppas du haft det sämst, hej då =D

Kommentarer
Postat av: sammi Booi

när ska du flippa då? x)

2008-05-07 @ 19:51:33
URL: http://hejjaghetersammy.blogg.se
Postat av: bex

haha, valborg, ahhaha.

2008-05-07 @ 20:49:32
Postat av: RaggarDanne

Sammy, så fort mitt hjul på lilla kykkeln funkar, å när jag har skaffat ett ryggskydd (= så blir det flippa av (=

2008-05-08 @ 15:46:48
URL: http://raggardanne.blogg.se
Postat av: sammi Booi

ja har pajjat mitt baknav också xD å framdrevet på stora hahah xD så jhävla värdelöst xD

2008-05-08 @ 17:54:27
URL: http://hejjaghetersammy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0