Nu va det ett jävla tag sen!

tjena, nu va det ett jävla bra tag sen jag skrev här... har hänt sjukt mkt kul under den tiden... kan börja lite smått


alla polare åker iväg på semester (piss tråk)
varit på senester med mamma (roligare än med pappa)
varit på semester med pappa (dock inte så himla kul)
Sammy har kommit hem fårn sin semester jätte kul
har klarat mellanslingan i skogås, det var jätte kul, dock ramla jag ett antal ggr, men vad fan gör det?
igår (lördag) var i stuvsta å hoppade lite på deras kick, sjukt skön, mkt bark i landnigen typ 30-40cm, så det gör inte ont att ramla, om man nu skulle göra det
idag (söndag) sitter inne, för att det regnar, jätte tråkigt!!

aja, hoppas ni har haft det lika kul om jag, för jag har haft det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0