Blev lite hojj idag endå =D

Ja, som sagt, åkte till Sammy Boy nu lite på kvällen, å vi körde lite i hans bank, blev bara lite faky av mig för jag körde inte på min hojj =/ ... Men Sammy drog lite 270* och även lite 180*

Spräkte dervet på hans subba gjorde jag oxå, för att han ALDRIG orakr loppa skinen så det sitter... men men, han blev inte sur...Aja skit kul va det att hojja efter 2 vecker utan RICKTIG cykel=D

Prova åka lite på hans moppe oxå, måste säga att den va skum som fan att köra på! vred man styret åt höger för mkt så spänder gasviern, å det gick ju inte att "smyga" starta det va bara att släppa koplingen å se gald ut =D 

Kommentarer
Postat av: sammyBooy

HAHAHA! XD klarty som fan de går å smyga x) om man e skillad som jag ;) å gasviren e inga problem om man svänger i tid x) btw ska ja fixa de :P

2008-04-13 @ 23:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0